JBN Noord

18
okt
19:30 - 22:00
H.C.R. Hegen


Na JBN Fryslân in 2015 (@ Het Booze Wijf te Lauwersoog) en JBN Groningen in 2016 (@ Hooghoudt te Groningen) organiseert JBN Drenthe op woensdag 18 oktober 2017 de gezamenlijke netwerkbijeenkomst van JBN Noord. Een avond waar ruimte is voor inhoud en gezelligheid.

In het kort:

 Woensdag 18 oktober JBN Noord
 Inloop vanaf 19.00 uur, aanvang programma 19.30 uur
 Locatie: H.C.R Hegen, Wezup, Wezuperstraat 15, 7852 TG Wezup.
 Bijdrage per lid € 9.50 exclusief btw.
 Vooraf opgeven is noodzakelijk.
 Inschrijven voor 10 oktober!

 

Tevens is er de mogelijkheid om voorafgaand aan de netwerkavond (op eigen kosten) een te hapje eten bij Hotel Hegen. Vind jij dat handig/prettig/gezellig, meld je dan per e-mail aan bij Margo Helmantel via administratie@jbndrenthe.nl. Aanschuiven en bestellen kan vanaf 17.30 uur. Om circa 18.00 uur begint de maaltijd.

 

De kracht van perceptie: niets is wat het lijkt
Ondernemen is vaak netwerken en jezelf continu verbeteren om je klanten optimaal van dienst te zijn. Hoe jij overkomt op anderen, is dan ontzettend krachtig. Daarom gaan we het deze avond hebben over hoe je het imago van je bedrijf kunt beïnvloeden.
 We gaan dieper in op lichaamstaal.
 Het vormen van een mening.
 Hoe blunders je kunnen maken of breken.
 En hoe je jezelf verbetert en herstelt van een blunder.

 

Impressiemanagement voor ondernemers en hun personeel
JBN Drenthe is erin geslaagd om deskundoloog John Bernard Nijhuis, N.H.A. in te huren, die het gaat hebben over de kracht van perceptie. Of je nu een eenmanszaak hebt of een bedrijf met veel personeel, impressiemanagement is van belang voor het aantrekken van de juiste klanten.
Er wordt tegenwoordig vooral gekeken naar online marketing voor het behalen van klanten, maar het gedrag van je bedrijf is en blijft steeds één van de belangrijkste pijlers om klanten te krijgen en vooral bij je te houden.
Nijhuis is een expert op het gebied van gedrag en perceptie. Hij zal je inzichten geven in gedrag dat klanten kost en gedrag dat ervoor zorgt dat je klanten juist bij je blijven en zelfs zo dat je nieuwe klanten aantrekt.

 

Unieke methode voor het verbeteren van klanttevredenheid

Nijhuis heeft een unieke methode ontwikkeld om gedrag van ondernemers en hun personeel te verbeteren voor een hogere klanttevredenheid en voor meer letterlijke mond-tot- mond reclame. Tot nu toe is elke deelnemer van zijn workshops met meer inzicht en meer zelfvertrouwen over hun gedrag verder gegaan met het uitbreiden van hun bedrijf.

 

Algemene informatie
Het inhoudelijk deel maakt het interessant en is reden genoeg om dit niet te willen missen. Er zal echter ook voldoende lekkers zijn te genieten en er is veel ruimte voor humor, ontmoeten, uitwisselen van kennis en ervaring en aanhalen van relaties met oude bekenden. Hierdoor is het niet alleen een boeiende maar tevens een heel waardevolle avond; een niet te missen evenement voor de leden van JBN Friesland, JBN Groningen en JBN Drenthe.
Hoewel er alles aan gedaan is om de kosten zo goed mogelijk in de hand te houden, ontkomen wij er niet aan om een bijdrage voor dit evenement te vragen: een eigen bijdrage van € 9.50 exclusief btw p.p..
Uiterlijk een week vóór aanvang willen we graag van de beide andere chapters een lijst met namen van deelnemers ontvangen i.v.m. de voorbereidingen. JBN Drenthe factureert op basis hiervan de beide andere chapters het totaalbedrag, men zorgt zelf voor een (geheel of gedeeltelijke) afrekening met de eigen leden.

 


Loading Map....

Aanmelden



Aanwezigen (6)

Ineke van Driel
Ronald Breebaart
Breebaart Financiële Dienstverlening
Daphne Veldman
Ben de Graaf
STRAC Sport Touch Relax Advies Centrum
David Muntinga
Muntinga Administration
Harriët Geuzinge
Coachingspraktijk Geuzinge